lauantai 18. lokakuuta 2014

VAASA

ne punnitse&säästän tummasuklaa kuorrutteiset mansikat on niiiiiin taivaallisen hyviä !

Niin vaan syysloma suunnitelmat muuttu ja lähin pika visiitille vaasaan yhdeksi yöksi mökiltä käsin.Oli niin ihanaa nähä edlaa piiitkästä piitkästä aikaa!Ei siin kovi erikoista kerenny tehä mut hyvien kavereiten kanssa aika menee tosi nopeesti(liian nopeesti) pelkästää juttelemalla.Kahvilla käytiin ja pyörittiin vaasan keskustassa.Mää en tajua miten joku kaupunki voi olla niin ihana.Noi kaikki pikku kadut ja puistot <3
-Aurora-


4 kommenttia:

  1. Kivaa, kun postaat vähän useemmin nykyään! Ihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) joo oon yrittäny postata vähä useemmin ku ennen ni täs ois viel jotai ideaakin :D

      Poista
  2. Onko sun elämä oikeesti niiin täydellistä ku aina kirjotat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei, ei todellakaan jos oot saanut mun elämästä semmoisen kuvan.Tottakai mullakin niiku kaikilla muillakin ihmisillä on huonoja päiviä ja masentavia asioita, mutta en tykkää niistä puhua henkilökohtaisuuden takia. Oon monesti miettiny että tää mun blogi on tosi turhanki pinnallinen mutta en vaan halua jakaa kaikille ihmisille mun tosi henk koht aisoita. Ja musta ainaki on paljon kivempi lukea blogeja jossa yritetään olla positiivisia ja ettii elämän hyvät puolet!

      Poista